RAMOWY ROZKŁAD DNIA
6:00 - 8:00 | Zabawy dowolne dzieci według zainteresowań, zaję-cia indywidualne wspierające rozwój dziecka, ćwiczenia ogólnoro-zwojowe (rozwijające percepcję słuchową, wzrokową, grafomotorykę itp.). |
8:00 - 8:15 | Schodzenie się dzieci do swoich grup; zabawy wynikające z wła-snej aktywności dziecka |
8:15 - 9:00 | Zabawy i ćwiczenia ogólnorozwojowe oraz ćwiczenia poranne |
9:00 - 9:10 | Czynności higieniczno – porządkowe |
9:10 – 9:30 | Śniadanie |
9:30 - 10:30 | Zajęcia wychowawczo – dydaktyczne wynikające z przyjętego programu wychowania przedszkolnego, obejmującego realizację podstawy programowej |
10:30 - 11:00 | Zabawy dowolne wynikające z inicjatywy dzieci |
11:00 - 11:50 | Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, obserwacje przyrodnicze. Zajęcia i zabawy z wykorzystaniem zabawek ogrodowych i sprzętu sportowego. Zestawy ćwiczeń gimnastycz-nych |
11:50 – 12:00 | Czynności higieniczno – porządkowe, przygotowanie do obiadu |
12.00 - 12:30 | Obiad – I i II danie |
12:30 - 13:00 | Zajęcia i zabawy relaksacyjne, zabawy dowolne podejmowane z inicjatywy dzieci, praca z dzieckiem zdolnym i z dzieckiem z potrzebami edukacyjnymi |
13:00 – 15:00 | Bajkoterapia, słuchanie muzyki relaksacyjnej, słuchowisk, leżako-wanie – grupy młodsze Ćwiczenia relaksacyjne, zabawy dydaktyczne, konstrukcyjne, plastyczne, wspólne czytanie – grupy starsze |
15:00 - 16:30 | Własna aktywność dzieci, zabawy dowolne w ogrodzie przedszkol-nym lub w sali. Czynności porządkowe. |